Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela, zítra Alexandra
Vyhledávání

Diskuse - Jak komunikovat s dítětem když nemá mobil

Vložení příspěvku
Předmět:
Vaše jméno: (povinný údaj) Váš e-mail:
Text:(Zbývá: 1000 znaků - povinný údaj)
 Opište následující text (kvůli zneužití):  mOqEG   
hlavní kategorie | zpět | + založit nové téma | + odpovědět na toto téma
Jak komunikovat s dítětem když nemá mobil - diskuze na toto téma
Ahoj, jak řešíte komunikaci s dítětem když ještě nemá mobilní telefon? Ještě mi připadá brzo mu v devíti letech kupovat mobil. Četla jsem článek nějakého lékaře, který doporučoval až tak od 12 let. Jde mi o to když bude syn venku, tak abych mu mohla třeba poslat textovou zprávu nebo něco takového. Nemáte někdo způsob jak tohle řešíte? Děkuji.


Míla | 28.2.2019 22:49 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Jak komunikovat s dítětem když nemá mobil
My našemu klukovi také zatím smartphone kupovat nehceme. Příjde nám to jako zbytečnost. Hlavně se bojíme, že by na něm trávil zbytečně moc času. Dovolat se mu ale občas potřebuji, proto jsme si s mužem řekli, že mu koupíme "hloupý telefon" s tlačítky, konkrétně tento: https://www.expert.cz/nokia-105-ds-black/ S tím se toho moc kromě volání a SMS dělat nedá, takže se určitě nebojím, že by na něm trávil svůj volný čas.

Odpověď
Kateřina Salova | 4.12.2019 13:52 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Jak komunikovat s dítětem když nemá mobil
Muj syn take nema smartphone a je mu 12 let. Okolo neho uz maji deti v 10 telefon. S manzelem se domlouváme ze mu koupime tlacitkovy aby nemel tendenci chodit na internet a hrat hry.

Odpověď
Lenka | 29.10.2022 17:17 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Jak komunikovat s dítětem když nemá mobil
Já už bych právě chtěla pro svoji dceru, která má 8 letos na Vánoce koupit mobil. Dlouho jsem se snažila držet ji od toho, ale teď už ho skrze komunikaci potřebuje. Poradíte mi prosím, jaký vybrat? Pro dítě?

Odpověď