Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav, zítra Marcela
Vyhledávání

Diskuse - Otěhotnění a hubnutí

Vložení příspěvku
Předmět:
Vaše jméno: (povinný údaj) Váš e-mail:
Text:(Zbývá: 1000 znaků - povinný údaj)
 Opište následující text (kvůli zneužití):  QMUa   
hlavní kategorie | zpět | + založit nové téma | + odpovědět na toto téma
Otěhotnění a hubnutí - diskuze na toto téma
Ahoj holky, už nějakou dobu se snažíme o miminko a už jsme toho dost vyzkoušeli, ale pořád se nedaří. Doktorka mi ještě doporučila zhubnout, tak se do toho chci pustit. Myslíte, že to pomůže? Nemáte nějaké tipy, jak sundat dolů nějak rozumně aspoň 8 kilo?


Terka | 16.11.2022 21:26 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Otěhotnění a hubnutí
Nejsem odborník na diety, ale na čem se mi podařilo celkem snáz zhubnout 12 kilo v poměrně krátkém čase, tak je ketodiet.

Odpověď
Kristýna | 27.11.2022 14:37 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Otěhotnění a hubnutí
Jak jsou na tom chuťově ta jejich jídla? Jak dlouho je potřeba tady na té dietě být než se váha začne hýbat dolů?

Odpověď
Lenka | 17.12.2022 14:09 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Otěhotnění a hubnutí
Já jsem držela dietu v létě a pustila jsem se do ketodiet. Sleduju na instagramu Evičku Decastelo a hrozně se mi líbilo, jak zhubla, tak jsem se rozhodla zkusit to stejné co ona a taky jsem tady na té dietě dost zhubla.

Odpověď
Aneta | 19.12.2022 20:47 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Otěhotnění a hubnutí
My se chystáme pokoušet se o mimi. Já bych se chtěla zeptat, jak zhubnout zdravě a výrazné procento váhy? Chtěla bych se před těhu dát trochu dohromady...

Odpověď
Iva | 21.12.2022 09:43 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Otěhotnění a hubnutí
Také jsem to tak udělala. Podařilo se mi za rok zhubnout 13 kg a pro těhotenství to bylo jenom dobře. Měla jsem totiž nadváhu. Ostatně já jsem si vlastně koupila domů rotoped, na kterém jsem hubla před těhotenstvím a po porodu potom také, takže teď vážím ještě míň.

Odpověď