Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav, zítra Marcela
Vyhledávání

Diskuse - Kryt a sklo na mobil

hlavní kategorie | zpět | + založit nové téma | + odpovědět na toto téma
Kryt a sklo na mobil - diskuze na toto téma
Ahoj holky, SOS... Dostala jsem od ježíška nový mobil. No a protože jsem na tu techniku děsná a moc hezky a šetrně se k ní nechovám, tak potřebuju koupit nový kryt na mobil a taky sklo. Kde koupím kvalitní?


Linda | 11.1.2021 19:32 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Kryt a sklo na mobil
Ahoj, já mám na mobilu 3MK kryt z https://www.mobilpouzdra.cz/3mk-tvrzena-premiova-skla a jsem spokojená maximálně. Já jako nechci nějak machrovat, není to moje zásluha. To sklo mi pořídil manžel, má ho taky a on se v tomto vyzná. Tak na něj mrkni.

Odpověď
Ewa | 10.2.2021 21:29 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Kryt a sklo na mobil
A ta skla jsou kompatibilní se všema mobilama? Mají na výběr víc typů?

Odpověď
Katka | 3.11.2021 16:14 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Kryt a sklo na mobil
Já jsem si ochranné sklo kupovala tady a vzala jsem si rovnou dvě, protože oproti ostatním ty ceny mají na rozumné hranici https://www.student-eshop.cz/ochranna-skla

Odpověď
Marina | 11.3.2021 21:46 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Kryt a sklo na mobil
A koukala se na web tech mobilpouzdra.cz? Já jsem si tam ten kryt koupila a vím, že mají na víc typů. Stačí najít ten svůj :)

Odpověď
Ema Rychlá | 15.9.2021 17:38 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Kryt a sklo na mobil
Já teda telefon už nepoužívám pouze na volání, ale hlavně na psaní textovek s kamarády, v práci třeba zase na výpočet procent přes napovime.cz/navod/jak-vypocitat-procenta/. A to z toho důvodu, že dělám pokladní v jedné pobočce v Opavě a nemáme tady moc rychlé počítače. Proto raději vezmu telefon do ruky a nebo někdy nedej bože i papír a udělám si to sama.

Odpověď

FINANČNÍ PROBLÉMY
Květiny

6.1.2021, cena: 10000 Kč
boruvky
Potraviny

10.9.2020, cena: 100 Kč
prodam
Potraviny