Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je neděle 25. října 2020, svátek má Beáta, zítra Erik
Vyhledávání

Cvičením k těhotenství – metoda podle Mojžíšové

Cvičením k těhotenství – metoda podle Mojžíšové
19. 5. - Jak otěhotnět?
Snažíte se otěhotnět a nedaří se vám? Nemusíte se hned schylovat k modernímu trendu dnešní doby, k umělému oplodnění. Úplně vám bude stačit cvičit podle Ludmily Mojžíšové!

V současnosti spousta žen, které nemohou otěhotnět, chodí na různá vyšetření, která vedou až k tomu, že se rozhodnou pro umělé oplodnění. Jde to ovšem i jinými cestami! I pomocí obyčejného cvičení můžete otěhotnět! Vyzkoušejte metodu podle Mojžíšové!

Co to znamená „metoda podle Mojžíšové“?

Jde o metodu, kterou vyvinula rehabilitační sestra Ludmila Mojžíšová během své praxe a poprvé ji světu představila v roce 1985. S její pomocí se jí dařilo odstraňovat některé druhy ženské i mužské neplodnosti. Své zkušenosti si Mojžíšová nenechávala jen pro sebe, předávala své zkušenosti svým spolupracovníkům, až se její metoda velmi rozšířila. V roce 1991 uznal ministr zdravotnictví metodu paní Mojžíšové jako metodu první volby k léčbě funkční ženské sterility (neplodnosti). Díky ní se totiž miminka dočkala spousta maminek, která po dětech dříve jen marně toužila.

S čím vám může tato metoda pomoci?

Tato metoda nepomáhá obecně jen u potíží s plodností, je toho více, co dokáže.


Zásadně dokáže zlepšit:

 

  • funkční vertebrogenní potíže (potíže spojené s onemocněním páteře, projevující se bolestmi zad, křížové krajiny, hlavy,…),
  • skoliózu u dětí do 15 -ti let (deformace páteře – vytočení obratlů na nesprávnou stranu),
  • artrózu kyčlí (bolestivé onemocnění kloubů),
  • bolesti zevních pohlavních orgánů, bolesti při pohlavním styku, nedosažení orgasmu,
  • chybějící menstruační krvácení u mladých dívek,
  • nepravidelnou či bolestivou menstruaci,
  • malou, nevyvinutou dělohu nebo obrácenou polohu dělohy,
  • neprůchodnost vejcovodů,
  • výskyt opakovaných potratů,
  • nemožnost otěhotnění,
  • kvalitu spermií.

V neposlední řadě pomáhá při pomočování u žen, při zácpě, a v případě šetrného provádění v těhotenství, usnadňuje porod!

Na co jsou cviky zaměřeny?

Cviky jsou zaměřeny na odstranění potíží vyvolaných funkčními poruchami v oblasti krční, hrudní a bederní páteře. Jde o nenáročnou sestavu, která je však při správném provádění velmi účinná. Při cvičení je ale nezbytné dodržovat uvedené pořadí cviků a respektovat jednoduché zásady cvičení.

Jak léčba probíhá?

Cvičit můžete sama doma anebo můžete chodit cvičit ke školenému a hlavně zkušenému fyzioterapeutovi. S ním budete mít aspoň jistotu, že cvičíte správně. A pokud chcete zvýšit své šance na otěhotnění, pak opravdu navštivte fyzioterapeuta. Jeho odblokování a mobilizace je polovinou úspěchu. A jak to u něj probíhá?

 

 

1. Při první návštěvě (v 1. týdnu po menstruaci)

• budete seznámena se zásadami léčby a působením rehabilitačních metod na organizmus a dále se zásadami správného držení těla

• naučíte se podle předtištěného schématu cviky, které uvolňují a protahují vazy a svaly v oblasti křížové kosti a bederní páteře (cvičit budete 2x denně)

• dále budete fyzioterapeutkou vyšetřena (držení těla, postavení pánve, palpační citlivost jednotlivých segmentů páteře, zvýšený tonus svalů)

 

2. Kontrolní návštěvy probíhají vždy po menstruaci, celkem 5x, tzn., že léčba trvá 6 měsíců. Součástí kontrolní návštěvy je mobilizace páteře a žeber za účelem odstranění funkčních blokád a masáž pánevního dna k odstranění jeho zvýšeného tonu. Jakmile se funkční blokády podaří odstranit, přibydou vám ke cvičení cviky zpevňující a posilující svalový korzet páteře, aby se zabránilo opětovnému výskytu blokád. Celkově tedy budete uvolňovat a procvičovat svaly břišní, zádové, hýžďové, prsní a svaly pánevního dna.

Zásady spojené se cvičením

Pokud již cvičíte, pak je třeba cvičit velmi pomalu! Je třeba dbát na správné zapojení svalů. Nesmíme cvičit švihem, ale plynulým a pozvolným zapojováním jednotlivých svalů.


Cvičení nesmí bolet! Cviky tedy provádíme jen do příjemného pocitu tahu, tlaku nebo napětí svalů a okolních tkání. A ty cviky, které se vám obtížně provádí, z jakéhokoliv důvodu, raději jen naznačte. Ale jak to udělat? V základním postavení mírně napneme svaly tak, jako bychom se chystali cvik skutečně provést. Máme-li pocit tahu nebo napětí, po chvíli (asi deseti vteřinách) cvik zvolna ukončíme. Nemáme-li pocit bolesti, v provedení cviku zvolna pokračujeme až k pocitům tahu a napětí, předstupňů bolesti, opět chvíli v této poloze vydržíme, potom se zvolna vracíme do původní polohy.


Mezi jednotlivými cviky necháváme deseti až třicetivteřinové přestávky, podle obtížnosti cviků a celkového stavu cvičícího.


Pokud bychom tyto zásady nedodržovali, může se dostavit docela jiný účinek, přímo opačný!

O jaké cviky se jedná?

Vzhledem k tomu, že jde o velmi známou metodu cvičení, sestavu s jednotlivými cviky najdete běžně kdekoliv na internetu. Nebo si můžete cviky pustit na YouTube.


Ohlasy maminek jsou až neuvěřitelné! Tato metoda funguje u 93 % žen, které ji vyzkoušely! Vyzkoušejte, jestli bude fungovat i u vás a napište nám. A jestli vám nepomůže, tak vás aspoň nebudou bolet záda, budete pevnější a více si užijete sex 


Sdílejte s přáteli
Facebook sdílení

Názor na tuto stránku
Líbí se | Nelíbí se |

Reklama

Komentáře k článku

boruvky
Potraviny

10.9.2020, cena: 100 Kč
prodam
Potraviny

10.9.2020, cena: 100 Kč
 

Trička s vlastním potiskem
snadně, rychle a zábavně.

Základní školy
přehledný seznam všech základních škol v ČR.

Online hry
výběr z těch nejlepších online her.


Buďte originální a kupte si vtipné těhotenské tričko. Použijte slevový kód SUPERMAMINA na 10 % slevu!

Vtipné tričko pro těhotné