Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je středa 01. dubna 2026, svátek má Hugo, zítra Erika
Vyhledávání

Diskuse - Barvy do dětského pokoje

hlavní kategorie | zpět | + založit nové téma | + odpovědět na toto téma
Barvy do dětského pokoje - diskuze na toto téma
Zařizujeme s manželem dětský pokoje konečně jsem před fází malování, tak bych se chtěla maminek zeptat, jakou barvu zvolit? mám nějak řešit kvalitu barev? nebo na tom nezáleží? chtěla bych, aby bylo v dětském pokoji co nejlepší klima.

Daniel | 4.11.2019 11:26 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Barvy do dětského pokoje
Z vlastní zkušenosti, co pracuji jako profesionální malíř pokojů mohu doporučit barvy do interiéru, které čistí vzduch, pokud chcete v domě opravdu to nejlepší.

Odpověď
Lenka | 6.11.2019 11:26 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Barvy do dětského pokoje
Můžete tedy doporučit konkrétní barvu nebo značku? Nebo třeba obchod kde bych ty barvy mohla koupit?

Odpověď
Daniel | 8.11.2019 09:32 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Re: Barvy do dětského pokoje
Jasně tyto barvy u nás prodává Holandský výrobce barev https://svk-barvy.cz/262-sps-cisty-vzduch, jsou to velice kvalitní barvy, se kterými se velice dobře pracuje.

Odpověď
dana | 29.11.2019 03:34 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Barvy do dětského pokoje
My jsme chtěli pro syna zařídit v pokojíčku něco opravdu extra, a tak jsme požádali aby nám jej navrhli v www.pwinterier.cz/ Ti vymysleli opravdu nádherný design pokojíčku, z kterého byl syn doslova nadšený.

Odpověď
Olina | 17.3.2020 18:25 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Barvy do dětského pokoje
Měla bych typ jak vylepšit dětský pokojík a to udělat na části zdi plochu z magnetické a tabulové barvy - obojí jde zkombinovat, uvidíte jakou radost to dětem udělá a navíc vám nebudou "čmárat" tam kde nechcete :-) Olina

Odpověď
Milena | 24.4.2020 22:24 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Barvy do dětského pokoje