Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je sobota 04. dubna 2026, svátek má Ivana, zítra Miroslava
Vyhledávání

Diskuse - Bolest zad

hlavní kategorie | zpět | + založit nové téma | + odpovědět na toto téma
Bolest zad - diskuze na toto téma
Ahoj maminy, mám roční mimčo a sama jsem dost drobné postavy. Jak se se synkem pořád tahám, ruplo mi jednoho dne v zádech a od té doby mě bolí a nic nepomáhá. Byla jsem u lékařky, poslala mě na neurologii, tak uvidíme. Už jsem z toho ale dost vyřízená, zvlášť, když se pořád musím o malého starat a do toho ta bolest. Nestalo se vám něco podobného? Jak jste situaci řešili?

Leona | 24.8.2015 21:36 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Bolest zad
Zkuste Revitanerv Strong nebo se o tom poraďte s neurologem, myslím, že by vám to mohlo pomoci.

Odpověď
Radka V. | 27.8.2015 14:59 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Bolest zad
Leo, díky moc, dnes jsem byla u neurologa, napsal mi nějaké rehabilitace, plavání a ptala jsem se ho na Revitanerv Strong, která jsi mi doporučovala a říkal, že určitě mám zkusit, že to urychlí hojení. Takže snad mi to pomůže, ještě jednou díky.

Odpověď
Leona | 29.8.2015 11:23 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Re: Bolest zad
Nemáte zač, držím palce, ať to pomůže :-) Hezký slunečný den přeju.

Odpověď
Radka V. | 8.9.2015 11:53 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Re: Re: Bolest zad
Hezký den Leo, nevím, jestli sledujete tuto diskuzi, ale chci vám moc poděkovat za doporučení Revitanervu. Zároveň s rehabkami mi velmi pomohl a to už za 14 dní. Budu užívat dál. A ještě jednou děkuji.

Odpověď
Leona | 12.9.2015 22:54 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Re: Re: Re: Bolest zad
Ano, sleduju. Tak to mám velkou radost! Přeju vám hodně zdraví!

Odpověď
Radka V. | 16.9.2015 11:49 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Re: Re: Re: Re: Bolest zad
Děkuji, už uběhl další týden, co ho užívám a je to lepší a lepší, konečně zase můžu fungovat :-)

Odpověď
berunka | 8.9.2015 13:11 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Bolest zad