Internetov sluby pro koly
portál pro všechny maminky
Dnes je pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav, zítra Marcela
Vyhledávání

Diskuse - Vzdělávání při MD

hlavní kategorie | zpět | + založit nové téma | + odpovědět na toto téma
Vzdělávání při MD - diskuze na toto téma
Dobrý den, Ahoj Ráda byych se zeptala, zda při mateřské dovolené si doděláváte nějaký rekvalifikační kurzm nebo by ste mi mohli doporučit nějakou jazykovku? Děkuji


Beáta | 1.3.2016 08:23 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Vzdělávání při MD
Kamarádka si při mateřské dodělávala vysokou a taky to zvládla :) záleží asi úplně na tobě, o jakou školu nebo kurz máš zájem, když máš podporu ve svém okolí, není to problém.

Odpověď
Mirka | 31.3.2016 14:44 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Vzdělávání při MD
Ahoj já sem navštěvivala jazykovku ELVIS, chodila sem ráno od 8 do 12.30 což mi akorád vyhovovalo se školkou. Díky ní jsem složila =uspešně jazykové zkoušky a teď studuju dálkově vysokou a jsem v prváku, kde mi díky tomu uznali zkoušky z jazyků zkoušky. Jsem moc psokojená =)

Odpověď
Katka | 14.4.2016 23:59 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Vzdělávání při MD
Mirko a ty kurzy na té jazykovce jsou jenom ráno? já bych mohla chodit spíše večer až se manřel vratí z práce...

Odpověď
Andrea | 19.5.2016 22:53 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Re: Vzdělávání při MD
Ahoj mám to podobné, koukni tady jestli se ti ta bude něco hodit www.elvis.cz/vecerni-kurzy-anglictiny/

Odpověď
Helena | 20.12.2019 07:44 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Vzdělávání při MD
Jojo, já taky na MD chodila do jazykové školy. Jen já teda chodila sem: https://www.akcent.cz/ Super škola. Dokonce i jazykové zkoušky se mi tam úspěšně povedlo dokončit, za což jsem velmi ráda. :-)

Odpověď
Nora | 14.4.2016 23:56 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Vzdělávání při MD
Ahoj já sem absolvovala kurz profesionálního líčení. Teď hodlám nastoupit na pokračovací. zvládám to na mateřskéé úplně krásně

Odpověď
Eliška | 18.4.2016 14:58 | Souhlasím | Nesouhlasím |
Re: Vzdělávání při MD