| Vigantolvit - diskuze na toto téma |
Užívá někdo prosím tento přípravek ? Zajímalo by mě jestli jste to konzultovali s doktorem nebo není třeba ?
Viola | 3.11.2018 20:53 | Souhlasím | Nesouhlasím | VigantolvitDobrý den, pokud máte nějaké zdravotní potíže, nebo omezení, tak se doporučuje konzultovat s lékařem.
Odpověď Miluše | 22.11.2018 13:16 | Souhlasím | Nesouhlasím | Re: VigantolvitDobrý den, také jsem užívání konzultovala s lékařem, ale pokud nemáte zdravotní potíže, není nutné. Odpověď Viola | 7.3.2019 17:50 | Souhlasím | Nesouhlasím | Re: Re: VigantolvitPřesně tak, hlavně jsem se dívala, že to mají napsané i na stránkách v jakém případě se užívát nemůže nebo by se mělo jeho užívání konzultovat s lékařem www.vigantolvit.cz a mají to napsané úplně dole. Odpověď Miluše | 27.3.2019 10:33 | Souhlasím | Nesouhlasím | Re: Re: Re: VigantolvitHlavně mě teda překvapilo, že by ho měli brát i lidé, co mají BMI nad 25 :O to je docela mazec a tím pádem by ho měla brát většina populace. Ani jsem nevěděla, že je lepší brát tady ty pilulky než do sebe cpát potraviny, které ho obsahují, protože ho tělo oproti pilulkám dýl a hůř zpracovává :/ Odpověď Kamila | 6.10.2019 14:32 | Souhlasím | Nesouhlasím | VigantolvitVitamin D přispívá k normální funkci imunitního systému a dále k zachování zdravých kostí a svalů. Pokud ho má člověk nedostatek nepomůže konzumace ryb, vajec, mléka ani hub, které ho obsahují. Je potřeba ho doplňovat intenzivněji Vigantolem. Odpověď Sabrina | 20.10.2019 19:51 | Souhlasím | Nesouhlasím | VigantolvitMě ho doporučila lékařka, postihlo mě řídnutí kostí, potřebuji intenzivnější doplnění vitamínu D. Odpověď Maruška | 25.10.2019 21:45 | Souhlasím | Nesouhlasím | Re: VigantolvitZnám ho, beru ho přes zimu na posílení imunity. Odpověď Eliška | 27.10.2019 20:41 | Souhlasím | Nesouhlasím | Re: Re: VigantolvitTo mě stačí pravidelně jíst ryby a slunit se. Odpověď Míša | 12.11.2019 15:06 | Souhlasím | Nesouhlasím | Re: Re: Re: VigantolvitTak myslet si to můžeš, ale